Pré-reisverhaal

13 maart 2015 - Amsterdam, Nederland

Jullie kennen dat verhaal van die twee jongens die naar Parijs gingen ....?!

Terwijl wij ons voorbereiden op het vertrek, de laatste spulletjes kopen en broeken inkorten, lijstjes nalopen en proberen alles in de daartoe bestemde tassen te krijgen, bereikt ons het nieuws dat het vliegveld van Costa Rica gesloten is wegens de uitbarsting van de vulkaan Turrialba.
Wij vonden het al een spannende onderneming, maar deze informatie verhoogt de feestvreugde nog meer! We zijn erg benieuwd waar het vliegtuig ons maandag af gaat leveren en hopen dat we verder dan Frankfurt komen.

Wordt vervolgd ...

1. Enny:
    13 maart 2015
    Ha Wim en Joke,
    neem een asbestendige jas mee, een vuurvast fototoestel, en go for it!
    wel shit natuurlijk als je toch een weekje in Frankfurt moet bivakkeren.
    En wat wel fijn is: je hebt gewoon vier maanden de tijd..trekken als een way of life..en dat start dus al zoals zoiets hoort te zijn.."niet het doel maar de reis is de bestemming". Heeeeerlijk. Ben jaloers..
    Heel veel sterkte met de laatste organisatie, heel veel plezier en goede reis.
  2. Mieke:
    14 maart 2015
    Ik ben ook heel benieuwd waar jullie heen vliegen. Het in ieder geva wel spannend!
  3. Nel Hofmeester:
    15 maart 2015
    Lieve Joke en Wim,

Ojee, meteen al aan het begin van de reis de nodige oefening in flexibiliteit, berusting en wijsheid! Ik wens jullie morgen in ieder geval een goede, ontspannen reis, waar die ook moge heen gaan! Met jullie 2 kan dat alleen maar een leuke plek zijn!

Liefs,
    Nel