Naam:
Foto’s:
1581
Video’s:

Over mij

1. Reis Costa Rica & USA (2015): Zomaar 5 maanden vrij van werk om een lange reis te maken ... eerst Costa Rica, daarna de VS.
  2. Reis New Zealand (2017): Een korte reis dit keer, slechts 6 weken lang. Een bezoek aan het wonderbaarlijke - en natte, maar groene - Nieuw Zeeland
  3. Reis Canada (2019): 4 maanden Canada, van oost naar west.

Over mijn reis

1. Costa Rica & USA: De eerste 4 weken verkennen we (delen van) Costa Rica. Daarna steken we over naar Florida, USA, om daar te starten met een drie maanden durende reis waarvan we nog niet weten waar die ons zal brengen.
  2. Nieuw Zeeland: Op bezoek bij Merel in Christchurch, maar daarvoor eerst 3 weken rondtoeren op het Noordereiland. Na de oversteek pikken we Merel op, die 2 weken met ons mee reist
  3. Canada is ons nieuwe reisdoel. In 2015 hebben we er al van geproefd op Vancouver Island en in Vancouver-stad. Wij verheugen ons weer op de wonderlijke bijzonderheden van een andere wereld.

Bezochte landen

Ik heb 24 landen (10%) bezocht:

Andorra, België, Canada, Costa Rica, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, India, Italië, Kroatië, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Portugal, Spanje, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.