Eindelijk gearriveerd in Costa Rica!

17 maart 2015 - San José, Costa Rica

Ha allemaal,
Na een lange reis zijn we dan eindelijk aangekomen op onze eerste bestemming: Costa Rica. Gisteren begon de reis zoals gepland, op Schiphol vertrok het vliegtuig naar Frankfurt keurig op tijd. De koffers haalden nog nét de 20 kilo niet, tot mijn opluchting. Het valt toch altijd weer tegen hoe snel je aan dat gewicht zit. De reisspelletjes moesten het ontgelden en zijn grotendeels thuisgebleven.

Frankfurt bleek toch een verrassing in petto te hebben. Geen uitbarstende vulkaan dit keer, maar een vliegtuig dat er gewoon niet was. We werden naar hotel Steigenberger getransporteerd, alwaar we een kleine maaltijd en een kamer kregen, met de mededeling dat we om half 4 's nachts gewekt zouden worden, dan een klein ontbijt kregen, om vervolgens weer naar het vliegveld te gaan. Daar weer een grote veiligheidscontrole, en toen wachten op het vliegtuig. Dat kwam dit keer gelukkig en vertrok uiteindelijk om 7 uur. Om 21.30 uur (nederlandse tijd) kwamen we aan op Costa Rica, waar het nu 17.10 uur is.

Na een heerlijke douche en een koel pilsje zijn we weer behoorlijk opgeknapt. Vanavond wordt het vroeg eten en vroeg naar bed dus, zodat we morgen weer fris en fruitig aan de eerste dag hier kunnen beginnen.

1. Jan Hein:
    18 maart 2015
    Nou dat begint in ieder geval al niet saai :)! Belooft veel.
  2. Jan Willem Tap:
    18 maart 2015
    Ha, het avontuur begint al meteen. Geniet van de vakantie!
  3. Konijnski:
    18 maart 2015
    Meteen met de neus in de reisboter en pils op de ko(o)p toe. Geniet:-)
  4. Mieke:
    18 maart 2015
    'T was een lange reis, maar het is nu al weer als echt vakantie vieren. Wat is het toch heerlijk dat je nare dingen weer snel vergeet als je in een fijne omgeving zit. Een paar maanden vol houden zo!
  5. Sanne:
    20 maart 2015
    Herkenbare plek. Heel veel plezier en mooie ervaringen gewenst!