Voorbereiding nieuwe reis

8 april 2019 - Amsterdam, Nederland

Een week voor vertrek naar Canada. Het is hier nu overdag ± 20 graden, in Halifax - onze eerste pleisterplaats aan de oostkust - 1 graad. Maar ook in Amsterdam daalt de temperatuur in de loop van de week naar 8 graden, dus we groeien naar elkaar toe, Canada en wij 😀.

Wij bereiden ons voor, kijken er naar uit en maken plannen, vervangen die soms weer voor andere, verzamelen alles wat (misschien) mee moet en leven zo toe naar maandag 15 april.

1. Enny:
    8 april 2019
    Aanradertje: de app Herewego. Fantastisch. Iedere staat downloaden en off line te gebruiken. Hebben we ook heel Amerika mee doorgecrosst. Alle weggetjes klopten. Kaart kijken is ook leuk hoor...maar wellicht in combi.
    Succes met inpakken en wegwezen..liefs enny
  2. Nelleke:
    Leuk, die voorpret! Nog iets nodig voor mee? Liefs, Nelleke
  3. Joke:
    Jaha, keelpastilles 🤧🥴
  4. Loes:
    9 april 2019
    Vol verwachting klopt mijn hart ... Want er komt dus weer zo'n fantastisch reis verslag aan voor ons om uit de verte mee te genieten.
    Voor jullie nu alvast veel plezier met afstrepen van de laatste zaken op lijstjes... En dan bij Vertrek vooral veel bonnefooi meenemen en jullie gecombineerde eigenWIJSheid en optimisme, Canada doet de rest. Heb t goed en geniet met hart en ziel. Liefs, Loes
  5. Maarten:
    9 april 2019
    Veel plezier Joke en Wim. Heb het goed met elkaar, geniet en weer veilig terug.
  6. Dineke Hofstra:
    10 april 2019
    Lieve Joke en Wim. Heel veel sterkte met alle voorbereidingen! Leuk om jullie te volgen op jullie reis! Ga en GENIET!!! Lieve groeten, Dineke 😘
  7. Hans leendertse:
    12 april 2019
    Veel plezier en goeie reis kom weer gezond terug